Life and Trend - Földi Rita életmódblogja

5 szuper diétás nassolnivaló őszre

200 kalória alatt is találunk ízletes nasikat

2016. szeptember 27. - Földi Rita

Csoki, chips, sütemény. Na, ezeket a nassolnivalókat gyorsan felejtsd el, ha ügyelsz az alakodra.

dio_nassolnivalo.jpg

Nassolni diéta alatt is lehet, de nem mindegy, hogy milyen kalóriatartalmú finomságokból csipegetsz. Bemutatok néhány 200 kalória alatti nassolnivalót, melyeket a megadott mennyiségben bűntudat nélkül fogyaszthatsz és akár az őszi kirándulásokhoz is magaddal tudod majd vinni.

1. Fahéjas édes szilva (kb. 40 kalória)

Három darab szilvát vágj nagyobb darabokra és szórd meg Nyírfacukor Fahéjassal.

Nemcsak alacsony kalóriatartalma miatt, hanem a szilvás gombócra emlékeztető íze miatt is hamar bele fogsz szeretni. Nem is beszélve a szilva számos jótékony hatásáról.

1.jpg

1a.jpg

2. Alma és répa saláta (kb. 120 kalória)

Kockázz fel egy közepes méretű almát és szeletelj mellé vékonyan egy közepes méretű répát, majd az egészet locsold meg egy fél citrom levével és keverd át. Igazi őszi vitaminbomba!

repa_dieta.jpg2a.jpg

3. Sütőtök (kb. 140 kalória)

300 g sütőtököt vágj nagyobb darabokra, vedd ki a belsejét és a magokat. Tedd alufóliával bélelt tepsire, fedd le alufóliával és süsd 200 C fokos sütőben! 30 perc után vedd le a fóliát és süsd pirosasra a tököket! /Forrás/

3_sutotok-1024x680.jpg

4. Natúr joghurt körtével és zabpehellyel (kb. 170 kalória)

Egy csatos üveg aljára szórj 10 g zabpelyhet, majd önts rá egy pohár natúr joghurtot és díszítsd egy darab kockára vágott körtével. Egy ilyen csinos üvegben szívesen magaddal viszed majd bárhová.  

korte.jpg

5. Mandula (kb. 170 kalória)

Az olajos magvakkal vigyáznia kell annak, aki diétázik, mivel nagyobb mennyiségben igazi zsírépítő nassolnivalók lehetnek. Viszont 30 g mandula csak kb. 170 kalória, mely rengeteg értékes fehérjét is tartalmaz, így ennyit még nyugodtan elrágcsálhatunk.

Mandula helyett választhatsz diót is, melyből 30 g kb. 195 kalóriát tartalmaz.
5mandula.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.